رامین رضائیان مدافع ملی پوش پرسپولیس که در دربی 83 پایتخت به میدان نرفت در اینیستاگرامش به حواشی و شایعات به وجود آمده پس از بازی نکردنش در دربی واکنش نشان داد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  رامین رضائیان مدافع ملی پوش پرسپولیس که در دربی 83 پایتخت به میدان نرفت در اینیستاگرامش به حواشی و شایعات به وجود آمده پس از بازی نکردنش در دربی واکنش نشان داد.


چرا انقدر حاشيه درست ميكنيد اززبون من مصاحبه ميزنيد حرف درست ميكنيد...
من به همه بچه هاخسته نباشيد ميگم امروز تو زمين همشون از جون مايه گذاشتند دمشون گرم.....
من به عشق شماپرسپوليسي هاي عزيز برگشتم و به عشق شماها انقدر تمرين و تلاش ميكنم كه بتونم چه رو نيمكت چه تو زمين بهترين باشم و اينكه مهم اينه پرسپوليس قهرمان بشه... من هيچ وقت مصاحبه نميكنم حالا حالاها و اينكه جز تمرين كردن به هيچ چيز ديگه اي فكر نميكنم... دوستون دارم..

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
کدوم عشق بچه مث یه کارگر ساده اگه یه فصل پول بگیرین بازی کنین راست گفتین بگین عشق به پول مث ما ماهی 800 هزارتومن حقوق بگیری یو بگین عشششششق اونوقت درسته من که حالم ازاین عشق گفتنتون به هم می خوره ...عشق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
تیز نشو به عشق پرسپولیس میومدی اگه عاشق بوودی اول نمیپیچوندی بری دو دو تا کردی برگشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
چجوری موقعی یک طرفه قراردادت فسخ کردی و رفتی ترکیه،عشق به پرسپولیسی ها نبود ولی چون اونجا شرایط بدجور بود و مجبور شدی برگردی عشق به پرسپولیسی ها بوجود اومد،مقصر تو و امثال تو نیست مقصر پول های بیت المال هست،مقصر باشگاهها و فدراسیون هستن که بازیکن سالاری بوجود آوردن اگه کارمند یه شرکت دولتی یا خصوصی بودی و چندر غاز حقوق میدادنت،اینجوری از شرکت میرفتی دوباره بعد چند وقت میزاشتن برگردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
خودمونیم دروغ نگو کمی حسودی کردی این سزای ترکیه رفتنته برای پول ولی نشد میخوای بیائی تو ترکیب زرنگ نشو درست نیست ورزشکار با وجدان ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
بایدم همینجور باشه
فعلا یه چند ماهی هم رو نیمکت بمون تا درس عبرتی برای بقیه بازیکنا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
تورو تیم ترکیه ای قبول نکرد حالا که دستت به آلو نرسیده آلو ترش است حیف پیراهن پرسپولیس که تو می پوشی دست پیش می زنی که پس نیفتی چرا منت می زاری من به عشق پرسپولیس آمدم کی گفته بری بعد که قبولت نکنن بیایی منت کشی خودتو به زور به پرسپولیس جادادی وهیچ موقع بهترین نمیشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
ای ول داری رامین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
اقای رضاییان بسیار ممنونم بابت این پستی که گذاشنین و نشان دادید که یه پرسپولیسی واقعی هستید و به حاشیه ها پایان دادید مثل یه مرددددددددددد د
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
باریکلا رامین عزیز این حرف هات و این کارهات باعث پیشرفتت میشه اگه میخوای در این تیم بزرگ پرسپولیس پیشرفت کنی باید از حاشیه بدور باشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
چرا از این که سایت فدراسیون زد بلیت نخرید خبر نمیزارید که ما استقلالی ها نتونستیم بریم استادیوم همه خبرات شده بازیکنایی پرسپولیس.چقد شما یک طرفه اید.اگر راست میگید این نظر من و بزارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
خدایی این از ترکیه فرار کرد و اومد به خاطر پرسپولیس پس اذیتش نکنین
Seychelles
رضا
۱۲:۰۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
خدایی اگه ترکیه کودتا نمی شد بازم برمی گشت؟؟؟
آخرین اخبار