نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از واقعه غدیر و ولایت فقیه تداوم همین واقعه تاریخی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست بنیاد بین المللی غدیر استان چهارمحال و بختیاری گفت: استکبار جهانی به دنبال کمرنگ کردن و حذف فرهنگ غدیر از جهان اسلام برای ترویج اسلام آمریکایی است.

وی افزود: از آنجا که تمامی شعله های ناب دینی، ایمانی و نجات بشری از غدیر سرچشمه می گیرد، استکبار جهانی به دنبال حذف این واقعه مهم از تاریخ اسلام است.

نکونام با بیان اینکه نبی مکرم اسلام (ص) مکمل انبیای الهی و واقعه غدیر کامل کننده رسالت آن حضرت (ص) است تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از واقعه غدیر و ولایت فقیه نیز تداوم همین واقعه تاریخی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست، از همکاری و تعامل تمامی دستگاه های اجرایی به منظور برگزاری شایسته برنامه های مربوط به عید سعید غدیر خم در استان خبر داد.

قاسم سلیمانی افزود: دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، هیئات مذهبی و اصناف چهارمحال و بختیاری اقدامات لازم برای فضاسازی مطلوب مربوط به عید غدیر خم را انجام می دهند.

گفتنی است: اجتماع بزرگ «غدیریون» استان چهارمحال و بختیاری از ساعت 9 تا 13 روز سه شنبه 30 شهریورماه جاری همزمان با 18 ذی الحجه عید سعید غدیر خم، در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

10 تا 18 ذی الحجه به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار