همدان؛

تشکیل 9 «ستاد مردمی غدیر» در استان همدان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از تشکیل 9 «ستاد مردمی غدیر» در استان خبر داد.

تشکیل 9 «ستاد مردمی غدیر» در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام کیانی اظهار داشت: همزمان با دهه ولایت از عید قربان تا غدیر سازمان تبلیغات برنامه‌های متنوعی در این زمینه خواهد داشت که می‌توان به اعزام بیش از ۶۰۰ مبلغ به مساجد روستاها و کانون‌های جمعیتی استان اشاره کرد.

وی افزود: همچنین تشکیل ۹ «ستاد مردمی غدیر» در سطح استان و شهرستان‌های آن، تجلیل از فعالان هیئات مذهبی و خادمان ولایت، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌های استان و برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع امر ولایت از دیگر برنامه‌های هفته ولایت است.

کیانی با بیان اینکه انتظار می‌رود حدقل هزار جشن به مناسبت هفته ولایت در سطح استان توسط مساجد، هیئت مذهبی برگزار شود، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری دعای پر فیض عرفه، برنامه‌ها و مراسم عید ولایت، سخنرانی و مداحی در مساجد، راه‌اندازی کاروان‌های شادی، محافل انس با قرآن و ... از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته پر خیر و برکت انجام خواهد گرفت.

وی گفت: با وجود برگزاری و اجرای برنامه‌های مختلف در هفته ولایت، ما به دنبال مجموعه‌ای از رویکرد و الویت‌های تبلیغی  تبیین عظمت غدیر و امر ولایت و امامت در این هفته هستیم که می‌توان به تبیین و تحکیم جایگاه امامت و ولایت، ترویج سبک زندگی اسلامی و تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل اشاره کرد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.