ژیمناست تیم ملی کشورمان گفت: امتیازاتم با دارنده مدال برنز المپیک ریو تنها شش دهم فاصله دارد.

خناری نژاد: با نفر سوم المپیک شش دهم فاصله دارمبه گزارش خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان پس از یک سال و نیم  اردوی تیم ملی ژیمناستیک دوباره در کیش برپا شده است. هادی خناری نژاد یکی از ژیمناست های ملی پوش است  که در ایام  تعطیلی اردوها  در زادگاهش به تنهایی تمرین می کرد. 
خناری نژاد درباره جلسه ای که  قبل از شروع اردو با سرپرست فدراسیون داشته است گفت: قبل از شروع اردو من و سعید رضا کیخواه جلسه ای با اسبقیان داشتیم. در این جلسه صحبت های زیادی درباره مسابقات آسیایی جاکارتا و چگونگی رسیدن به موفقیت در این بازی ها مطرح شد. اسبقیان رفتار خوبی داشت و ترجیح می ده کارها را به صورت تیمی انجام دهد. 

وی افزود یک سال و نیم به دلیل برگزار نشدن اردوها کیخواه هم تیمی ام را ندیده بودم که این اصلا خوب نیست. امیدوارم اردوها مداوم باشد تا بتوانیم در جاکارتا موفق ظاهر شویم. تا مسابقات آسیایی نیز می توانیم در چند تورنمنت نیز حضور یابیم و آمادگی خود را بالا ببریم. 

خناری نژاد تصریح کرد امتیاز من در شش وسیله با نفر سوم المپیک ریو تنها شش دهم فاصله دارد. این نشان می دهد می توان با کار و تمرین خود را به جایگاه بالاتر رساند. تنها شرط آن تغییر دیدگاه مسئولان نسبت به این رشته است. ورزشکاران نماینده ایران در میادین بین المللی هستند. مسئولان می خواهند  اول نتیجه بگیریم بعد از ما حمایت کنند. چنینی چیزی امکان ندارد. 

ملی پوش ژیمناستیک در خصوص حضور مربی خارجی در تیم ملی خاطر نشان کرد مربیان خوبی در کشور داریم. اما اگر بتوان یک مربی با سطح بالا را برای هدایت تیم ملی استخدام کرد مطمئنا شرایط بهتر خواهد شد. اما اگر صرف این که بخواهیم یک مربی خارجی با هر سطحی به تیم بیاوریم  به جز اتلاف بیت المال نتیجه ای  نخواهیم گرفت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار