کرمان؛

کینه جویی اینستاگرامی به پلیس فتاکشید

فرمانده انتظامي سيرجان از دستگيري عامل انتشار تصاوير خصوصي در اينستاگرام خبر داد .

کینه جویی اینستاگرامی به پلیس فتاکشیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمدرضا ايران نژاد گفت: در پي مراجعه خانمي به پليس فتا مبني بر ايجاد صفحه جعلي در اينستاگرام و درج مطالب کذب عليه ايشان و انتشار تصاوير خصوصي در صفحه جعلي ساخته شده , پرونده اي با اين مضمون در پليس فتا تشکيل شد.

وي افزود : با بررسي مستندات در خصوص موضوع جرم اقدامات فني و پليسي در خصوص کشف جرم آغاز که در همين حين فرد ديگري نيز با موضوع اتهامي مشابه مبني بر ساختن صفحه جعلي در اينستاگرام به اين پليس مراجعه و اظهار داشت که فرد سازنده صفحه جعلي با تهديد قصد اخاذي از وي را دارد.

ايران نژاد خاطر نشان کرد : با توان علمي و تلاش شبانه روزي و استفاده از امکانات فني و پليسي ، افراد دخيل در پرونده شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي تحت نظر قرار گرفته و تحقيقات از ايشان اغاز و نهايتا متهم اصلي که فردي 17 ساله و محصل است شناسايي و دستگير شد .

وي تصریح کرد :پس از انتقال متهم به پليس فتا به بزه انتسابي معترف شد و انگيزه خود را از انجام اين عمل مجرمانه داشتن کدورت با شاكيان و قصد تلافي كردن و تسويه حساب شخصي اعلام كرد که با بررسي محتواي پرونده ، تعداد 3 فقره پرونده ديگر نيز با موضوع مشابه کشف شد.

فرمانده انتظامي سيرجان با اشاره به كشف 5 فقره پرونده به شهروندان هشدارداد : از قرار دادن تصاوير و اطلاعات خصوصي خود در فضاي مجازي جدا خودداري كنيد و حتما براي گوشي خود قفل ايمني و رمز گذاري فعال كنيد تا در صورت سرقت و يا مفقود شدن كسي دسترسي به اطلاعات گوشي نداشته باشد .

انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار