تبریز؛

برگزاری نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس در تبریز

جانشین فرمانده سپاه عاشورا از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در پارک شمیم پایداری تبریز همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛قادری در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در راستای فرا رسیدن سالگرد سی‌وششمین هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی در 36 بند مشخص‌ شده است، گفت: در این راستا حفظ و نشر ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی از اهداف برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: دفاع مقدس یکی از ارزش‌های ماندگار انقلاب اسلامی بوده و با اهمیت‌ترین موضوع بعد از انقلاب به شمار می‌رود؛ بر این اساس یکی از ماموریت‌های سپاه عاشورا ترویج ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در پارک شمیم پایداری تبریز همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: عملیات کربلای 5 در این نمایشگاه شبیه‌سازی می‌شود.

قادری با بیان اینکه همه نهادها و سازمان‌های فرهنگی رزمی(ستاد نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی) در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: این سازمان‌ها و نهادها با غرفه‌های که در اختیار آنها قرار داده شده، توان رزمی و فرهنگی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی تصریح کرد: خاطره‌گویی، شبیه‌سازی عملیات کربلایی 5، آثار شهدا، تولیدهای فرهنگی و نرم‌افزارهای دفاع مقدس، توانمندی‌های بسیجیان پزشکی، ماکت عملیاتی، پخش فیلم و مقاومت، علمی و پژوهشی، اختراعات از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است که در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا افزود: این نمایشگاه از 31 شهریور تا 6 مهر در پارک شمیم پایداری تبریز تبریز برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.