پروژه گازرسانی در سطح استان با جدیت دنبال می‌شود و تا پایان خردادماه ۹۶ وارد شبکه شهری زاهدان می‌شود.

اتمام پروژه گاز رسانی تا پایان خردادماه ۹۶ در زاهدان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.، علی‌اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه با اعضای هیئت اعزامی از وزارت نفت با تأکید بر اینکه مردم استان سال‌ها در انتظار برخورداری از نعمت گاز بوده‌اند، بیان داشت: مردم مرکز استان در شرایطی از نعمت گاز شهری بی‌بهره‌اند که در بسیاری از نقاط کشور گاز به روستاها رسیده است.

هاشمی در مورد اعتبار اختصاص یافته به پروژه گازرسانی سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: دولت مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون دلار برای پروژه گازرسانی به استان اختصاص داده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در بیانات خود خواستار اختصاص یک ردیف بودجه در برنامه ششم توسعه به خط انتقال گاز به شهرهای سیستان و بلوچستان شد و خاطرنشان کرد: در صورت تحقق این امر می‌توانیم طی پنج سال آینده شکوفایی و رونق اقتصادی را در این استان جامع عمل بپوشانیم.

هاشمی با اشاره به نیاز شدید صنایع و نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان به گاز، تصریح کرد: گاز می‌تواند هزینه نیروگاه‌ها و کارخانه‌های شاخص استان از جمله سیمان سیستان و سیمان خاش را کاهش دهد و موجب افزایش ظرفیت تولید و افزایش اشتغال در استان شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار