فرمانده لشگر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا... سپاه تهران بزرگ؛ طی نامه ای از زحمات گروه برنامه ساز «از آسمان» تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در این نامه آمده است: «ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای عزیز و امام شهداء بویژه شهیدان مدافع حرم که با تقدیم جان ناقابل خود در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حرم عقیله بنی هاشم باعث سرافرازی این مرز و بوم گردیدند، بدینوسیله از زحمات گروه برنامه ساز «از آسمان» به کارگردانی جناب آقای امیر خورشیدی فرد که در همین مسیر با تلاش و پیگیری بسیار زندگی شهدای مدافع حرم این لشگر را به تصویر کشیدند، تشکر و قدردانی می نماییم. امید است با تقویت این گونه گروه های مستندساز شاهد نشر بهتر و بیشتر فرهنگ حماسه و جهاد در جامعه باشیم.»

«از آسمان» کاری است از گروه امور اجتماعی شبکه دو که با نگاهی به شهدای نسل سوم و مدافع حرم به نقل روایاتی از این ستارگان آسمان حماسه و شهادت می پردازد. این برنامه به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد هفدهمین سال فعالیت خود را پشت سر می گذارد و جمعه هر هفته ساعت 17 از شبکه دو سیما پخش می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار