رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از عملیات و دستگیری یک فروشنده حرفه ای موادمخدر و همچنین رد رشوه سه میلیون و 500 هزار ریالی ماموران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛سرهنگ محمداعتمادی نسب گفت: با توجه به نارضایتی شهروندان از جولان یک فروشنده موادمخدر در بلوار استقلال شهر یزد دستگیری این تبهکار در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس شهرستان یزد با حضور در مناطق از پیش تعیین شده محل فعالیت این سوداگرمرگ را شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

اعتمادی نسب ضمن اشاره به کشف مقادیری "هروئین" بسته بندی شده و آماده فروش از این متهم گفت: ماموران پلیس متهم را به اداره پلیس منتقل کردند.

وی خاطرنشان ساخت : این سوداگرمرگ به خیال باطل خود و برای رهایی از چنگال قانون مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریال را به عنوان رشوه به ماموران پلیس پرداخت می کند که ماموران پلیس در کمال صحت و درستی، وجه موردنظر را صورتجلسه کرده و متهم را به مقامات قضائی معرفی کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان تصریح کرد: صحت و سلامت اداری و پاکدستی از ویژگی های بارز کارکنان پلیس این استان است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.