اولین دوره آموزشی ورزش سبز، مهر ماه سال جاری در استان زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حسنی سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برگزاری این دوره گام مؤثری در جهت ترویج نگرش ها و تشویق رفتارهای زیست محیطی در میان ورزشکاران و جوانان خواهد بود.
وی افزود: اولین دوره ورزش سبز با عنوان تربیت مدرس ورزش سبز شامل 30 ساعت آموزش، 14 ساعت تئوری و 16 ساعت عملی خواهد بود و سرفصل هایی نظیر مدیریت ورزشی سبز، رویداد ورزش سبز، مبانی ارتباط ورزشی و محیط زیست، جامعه‌ شناسی ورزش سبز، ورزش و سبک زندگی سبز و مسئولیت‌های محیط زیستی ورزشکاران را شامل می شود.
حسنی خاطرنشان کرد: کسانی که در این دوره مقدماتی امتیازات کافی را کسب کنند وارد مرحله پیشرفته خواهند شد و دوره پیشرفته شامل 30 ساعت آموزش تئوری است و افرادی که این دوره ها را با موفقیت پشت سر بگذارند، گواهینامه معتبر از سوی وزارت ورزش و جوانان و سازمان حفاظت محیط زیست کشور دریافت می نمایند.
گفتنی است  برگزاری این دوره گام مؤثری در جهت ترویج نگرش ها و تشویق رفتارهای زیست محیطی در میان ورزشکاران و جوانان است و با توجه ویژه ای که وزارت ورزش و جوانان به مسئله محیط زیست دارد، اقدامات مفید و مثمر ثمری در زمینه حفاظت از محیط زیست کشور صورت پذیرد.
دوره آموزشی ورزش سبز در سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ ج
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.