رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از کاهش 34 درصدی تعداد مجروحان و فوت شدگان در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ رحیم آقامحمدی افزود: با کاهش آمار تصادفات به یقین آمار مجروحان و آسیب‌دیدگان نیز کاهش خواهد یافت که بر این اساس امسال شاهد کاهش 34 درصدی در تعداد مجروحان و فوت‌شدگان در سطح استان اردبیل هستیم که امیدواریم در سال‌های آتی این آمار به صفر درصد برسد.

وی گفت: با عملیات مناسب همکاران و مسئولان مربوطه و همشهریان خوشبختانه در نیمه نخست امسال تصادفات درون شهری به کاهش 63 درصدی رسیده و این جای خوشحالی دارد که بتوانیم در عرض یک سال آمار تصادفات درون‌شهری را به بیش از 50 درصد کاهش دهیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نیمه نخست امسال بیش از 2 هزار و 15 خودروی فرسوده در استان اردبیل از چرخه ترافیک خارج شدند چرا که این خودروها چندین سال بود که در پارکینگ قرار داشتند و در صورت حرکت نیز به جز آلودگی هیچ مشخصه دیگری نداشتند.

آقامحمدی گفت: برای متعادل‌سازی وسایل نقلیه در چرخه ترافیک به تعداد 2 هزار و 753 خودروی جدید در اردبیل پلاک‌گذاری شده و به چرخه ترافیک وارد شدند و امسال با آمار به دست آمده در مورد تردد خودروهای داخلی استان در حدود 16 هزار و 886 دستگاه خودرو در استان ثبت شده است و هم‌اکنون در حدود 237 ماشین‌آلات ادوات کشاورزی نیز شماره‌گذاری شده و وارد چرخه ترافیک شدند.

وی بیان کرد: با برنامه‌های مشخص شده بیش‌تر دستگاه‌های کشاورزی که وارد چرخه ترافیک شده‌اند تراکتور و کمباین بوده است و 520 دستگاه موتورسیکلت نیز از وسایل نقلیه‌های جدیدی است که امسال به چرخه ترافیک وارد شده و به بقیه وسائط نقلیه پیوسته‌اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.