آبادان؛

کشف 68کیلوگرم حشیش درآبادان

68کیلو گرم حشیش در آبادان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان گفت: چندی پیش ماموران پلیس از ماجرای انتقال محموله مواد مخدر از نوع حشیش به شهر آبادان باخبر شدند و تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و تیم ویژه یگان پلیس برای زمینگیر کردن این قاچاقچیان مواد مخدر دست به کار شدند.

سرهنگ تقی زاده افزود: ماموران با اقدامات فنی پی بردند که محموله 68 کیلو گرمی حشیش داخل خودروی پژو 405 نقره ای رنگ جاساز شده و زوج جوان و فرزندشان سوار بر این خودرو از ماهشهر به آبادان حرکت کرده اند و قرار است این محموله پس از ورود به آبادان به بیرون از کشور منتقل شود.

وی گفت: در این مرحله ماموران با زیر نظر قرار دادن مسیرهای ورودی شهر موفق شدند خودروی حمل مواد مخدر را در میدان ثامن شناسایی کنند و در عملیاتی غافلگیرانه پژو 405 متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرآبادان افزود: با دستگیری این زن و مرد ماموران با بررسی خودروی آنها موفق به کشف 68 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش شدند.

سرهنگ تقی زاده گفت: جمشید که یکی از خرده فروشان مواد مخدر است در اعترافاتش ادعا کرده که مواد را از مرد جوانی گرفته و قرار بود در قبال انتقال آنها به شهر آبادان پول خوبی بگیرد و برای فریب پلیس خودرو را پر از بار میگو و ماهی کرده است.

وی افزود: تحقیقات برای دستگیری همدستان جمشید از سوی ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر شهر آبادان ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.