مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: شنبه هفته آینده با حضور قائم مقام وزیر در مسکن مهر یک‌هزار و 300 واحد مسکن مهر در نقاط مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل محبت‌خواه با بیان اینکهشنبه هفته آینده با حضور قائم مقام وزیر در مسکن مهر یک‌هزار و 300 واحد مسکن مهر در نقاط مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: در کنار این تعداد واحد مسکن مهر در استان اردبیل قرار است سه باب مدرسه، دو باب مسجد و یک باب کلانتری نیز در مجتمع‌های مسکونی مهر در استان اردبیل به عنوان زیرساخت مورد نیاز تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه تا آخر امسال پرونده مسکن مهر در استان اردبیل بسته می‌شود، افزود: حدود 2 هزار واحد مسکن مهر باقی‌مانده است که تا پایان امسال تلاش می‌کنیم این واحدها را تکمیل و زمینه بهره‌برداری از آنها را فراهم کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: شنبه هفته آینده با حضور قائم مقام وزیر در مسکن مهر یک‌هزار و 300 واحد مسکن مهر در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

محبت‌خواه با بیان اینکه تلاش ما بر این است تا هموطنان ساکن در این مناطق بتوانند با خیال راحت و با بهره‌مندی از زیرساخت‌های لازم از سرپناهی مناسب و مسکن شایسته بهره‌مند شوند، ادامه داد: همچنان ساخت واحدهای آموزشی، مسجد، کلانتری و واحدهای دیگر خدماتی در مساکن مهر در سطح استان اردبیل در حال انجام است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.