نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: خود رزمی تنها عاملی است که موجب ایجاد وحدت در برابر دشمنان انقلاب می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در بیست و دومین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه ضمن تبیین ارتباط جهاد کبیر و جهاد اکبر، از جهاد اکبر به عنوان عامل تحقق جهاد کبیر یاد کرد و گفت: پیروز شدن در جنگ معاند و الهام گرفته از شیطان بدون جهاد رزم ممکن و میسر نمی شود.

وی افزود: علت اینکه ما در بستر 37 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی با ریزشهایی از نیروهای انقلاب مواجه بودیم شکست در خودرزمی بوده است.

آیت ا... علم الهدی در ادامه خاطرنشان کرد: علت اینکه رهبرمعظم انقلاب جهاد در برابر استکبار و حرکت در برابر فتنه و نفوذ را جهاد کبیر نامیدند به این دلیل است که دشمن در این عرصه از خود فرد شروع می کند و کسانی از این آزمون سربلند بیرون می آیند که در عرصه خودرزمی موفق باشند.

وی با اشاره به مجاهدتهای ملت ایران در دوران مبارزه با رژیم پهلوی _بعنوان دست نشانده استکبار _تصریح کرد: روزگاری در کشور ما 40 هزار مستشار خارجی حضور داشتند و آمریکا سلطه خود را در سراسر منطقه و جهان گسترانیده بود، اما مردم ما با اتکال به خداوند متعال وبه رهبری امام خمینی (ره) قیام کردند و به این سلطه پایان دادند.

آیت الله علم الهدی در ادامه افزود: امروز که سیاستهای آمریکا در منطقه یکی پس از دیگری با ناکامی مواجه شده و ایادی مرموز استکبار جهانی قدم به قدم شکست می خورند آیا باید از آمریکا بترسیم؟

وی از سپاه بعنوان محور اقتدار نظام و انقلاب یاد کرد و خطاب به فرماندهان و مسئولین سپاه گفت: شما که یادگاران 8 سال دفاع مقدس و سالهای ایثار، جهاد و از جان گذشتگی هستید و در تمامی این سالها در عرصه های مختلف پاسدار انقلاب اسلامی بوده اید تربیت نسل جوانی که در عرصه جهاد نفس و مبارزه با گرایشهای درونی قوی و ثابت قدم باشد را برعهده دارید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در پایان تأکید کرد: جهاد اکبر و خودرزمی تنها عاملی است که موجب ایجاد وحدت، همدلی و یکپارچگی ما در برابر استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و نظام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار