فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: اعتياد يکي از دغدغه های اصلي مردم محسوب مي شود و براي مبارزه با اين پديده نيازمند بسيج همگاني هستيم.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ "حسین براری" در آستانه بازگشایی مدارس اظهار داشت: پليس با تمام توان در امر مبارزه با مواد مخدر تلاش مي كند اما واقعيت این است که مبارزه و پيشگيري از گسترش اعتياد در جامعه وظيفه يک سازمان نیست بلکه همه دستگاه ها و نهادهاي مسئول بايد در کنار يکديگر در اين زمينه گام بردارند.

وي با بيان اينکه گرفتاري حوزه مواد مخدر گسترده است، افزود: ضروري است دست اندرکاران مبارزه با مواد مخدر، جامعه هدف و خانواده ‌ها را نسبت به خطرات و مضرات مواد مخدر حساس و آگاه کنند.

اين مقام مسئول گفت: گسترش مصرف مواد مخدر در جامعه از دسيسه هاي استكبار جهاني بوده و در اين زمينه همه بايد با جديت تلاش كنند تا جامعه از آثار مخرب مصرف مواد مخدر در امان باشد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: اعتياد به مواد مخدر يكي از انحرافات شايع عصر حاضر به شمار مي رود كه سالانه قربانيان بي ‌شماري مي ‎گيرد و آسيبي جدي بر پيكر خانواده و جامعه وارد مي سازد.

فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور با تاكيد بر برخورد جدي با خرده فروشان و توزيع كنندگان مواد مخدر خاطرنشان کرد: عدم آگاهي مردم از آسيب هاي مواد مخدر يكي از مهمترين مشکلات  محسوب مي شود و در اين زمينه  نيازمند کار فرهنگي هستيم.

سرهنگ براری اظهار داشت: اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي و جمع آوري معتادان پر خطر، مبارزه جدي با خرده فروشان مواد مخدر همچنان در دستور كار پليس کنگاور قرار دارد و خانواده ها نیز می بایست با تمام توان به کمک پلیس بیایند.

وی با اشاره به پيشرفت های حاصل شده در تکنولوژي روز دنيا، بيان داشت: امروزه استفاده از اينترنت و حضور در فضاي مجازي يکي از جنبه هاي گريز ناپذير زندگي شده و هر روز شاهد افزايش و لزوم استفاده از اين امکانات در موارد مختلف هستیم.

این مقام انتظامی افزود: يكي از پيامدهاي منفي شبكه هاي اجتماعي کاهش معاشرت و در نتيجه از دست دادن دوستان، غفلت از خانواده، بى‏توجهى به مسئوليت‏هاى شغلى و شخصى، افسردگى و انزواى اجتماعى، و روابط نابهنجار، افزايش طلاق و ازهم ‌پاشيدگي خانواده است.

سرهنگ براری خاطرنشان كرد: دشمن با برنامه ريزي دقيق در اين خصوص سعي دارد با تصوير سازي و رخنه در افكار جوانان هويت ديني و اسلامي را از خانواده هاي ما بگيرد، پس لازم است خانواده ها با دقت نظر و نظارت و آموزش بيشتر، دسيسه هاي دشمنان را نقش برآب كنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.