همزمان با هفته دفاع مقدس از ۲۰ عنوان کتاب دوران دفاع‌مقدس در سمنان رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ حسن سلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این 20 عنوان کتاب امسال با مدیریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان و مشارکت و همکاری دستگاه‌های مختلف در استان سمنان تدوین و منتشر شده است.اضافه شدن 20عنوان کتاب به کتابخانه تخصصی دفاع مقدس
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همه کتاب‌های منتشر شده امسال در همایشی با حضور امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه خاتم در سمنان رونمایی می‌شوند.
وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این استان افزود: در یک سال گذشته 50 عنوان کتاب با درونمایه دفاع‌مقدس و نقش مردم استان سمنان در دفاع‌مقدس منتشر و روانه بازار کتاب شده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از تجهیز کتابخانه تخصصی دفاع‌مقدس سمنان خبر داد و تصریح کرد: کتابخانه تخصصی دفاع‌مقدس سمنان دارای بیش از 4500 عنوان کتاب مرتبط با دفاع‌مقدس است.
سلامی با بیان اینکه این کتابخانه بیش از 10 هزار جلد کتاب دارد، گفت: امکان دسترسی دانشجویان و محققان و پژوهشگران به آثار و کتب این مجموعه نفیس فراهم شده است.
وی از آمادگی استان سمنان برای حمایت از پایان‌نامه‌های مرتبط با دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد: در سالجاری از چندین پایان‌نامه ارشد و دکترا در این راستا حمایت مالی شده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در پایان خواستار توجه بیشتر اهل قلم و پژوهشگران به مقوله دفاع‌مقدس شد و افزود: انتقال فرهنگ دفاع‌مقدس به نسل بعدی از مهمترین رسالت‌های امروز همه ما است.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: دفاع مقدس ، کتاب ، تخصصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.