رئیس اداراه ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: بزرگ‌ترین همایش سراسری پیاده‌روی روز جمعه ۲ مهر ماه به میزبانی شهرستان اردبیل در دور دریاچه شورابیل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عوض نخست افزود: بزرگ‌ترین همایش سراسری پیاده‌روی روز جمعه 2 مهر ماه به میزبانی شهرستان اردبیل در دور دریاچه شورابیل برگزار می‌شود و تهمیدات لازم برای برگزاری این رویداد مهم ورزشی که به مناسبت هفته دفاع مقدس ساعت 7:30 روز جمعه برگزار می‌شود، انجام شده است.

وی گفت: انتظار می‌رود همایش سراسری پیاده‌وری با حضور باشکوه مردم اردبیل برگزار شود تا بتوانیم رکورد همایش پیاده‌روی در کشور را بشکنیم که در این زمینه شهرستان اردبیل چند سال پیش به رکورد مورد نظر دست یافته بود.

نخست بیان کرد: در همایش سراسری پیاده‌روی شرکت‌کنندگان باید یک بلیط به همراه خود داشته باشند و به صندوق‌های مورد نظر بیندازند و برای این مراسم 300 جایزه ویژه از جمله سکه بهار آزادی٬ دوچرخه٬ لوازم خانگی٬ لوازم ورزشی و کارت هدیه در نظر گرفته شده است که با قرعه‌کشی به نفرات انتخاب شده اهدا می‌شود.

رئیس اداراه ورزش و جوانان اردبیل در ادامه اظهار کرد: در کنار همایش سراسری پیاده‌روی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مختلفی برگزاری می‌شود که 300 ورزشکار به ارائه ورزش‌های پهلوانی و مهارتی و باستانی می‌پردازند تا این مراسم به صورت باشکوه در اردبیل برگزار شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.