مناف هاشمی:

امیدوارم احکام ورزش همگانی در برنامه ششم اجرایی شود

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی وزارت ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد توجه و نگاهی که امروز دنیا به ورزش همگانی دارد در برنامه ششم توسعه به صورت عملی اجرا شود.

امیدوارم احکام ورزش همگانی در برنامه ششم اجرایی شودبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مناف هاشمی معاون توسعه منابع و نیروی انسانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با رادیو ورزش در خصوص موضوع همگانی شدن ورزش در بین اقشار مختلف جامعه عنوان کرد: بسیاری از کشورهای دنیا، زودتر از کشور ما به فرهنگ ورزش همگانی دست پیدا کردند و به ارزش هایی که در بعد سلامت ورزش همگانی وجود دارد، رسیدند. ما نباید از خود گله مند باشیم. زیرا حداقل بعد از انقلاب، مسائل و بحران هایی در کشور داشتیم که باعث شد نتوانیم آن چیزی که برای ورزش همگانی نیاز است، هزینه کنیم؛ زیرساخت هایی که برای شهرها لازم بود را مهیا کنیم و مردم را متوجه کنیم که این ورزش برای سلامتی خود شماست. 
وی به لزوم سرمایه گذاری در بحث ورزش همگانی اشاره کرد و تصریح کرد: سرمایه گذاری در حوزه ورزش های همگانی، سرمایه گذاری است که در احکام برنامه های قبلی دیده نشد. امیدواریم توجه و نگاهی که امروز، دنیا به ورزش همگانی دارد را در برنامه ششم به صورت عملی ببینم. دولت در بحث برنامه باید توجه ویژه ای به ورزش همگانی داشته باشد؛ زیرا پایه ورزش قهرمانی هم، ورزش همگانی است که استعدادها، از این مسیر خود را پیدا می کنند. 
هاشمی افزود: نگاه ما به نمایندگان مجلس است؛ افرادی که بزرگترین فراکسیون را در مجلس دارند. خود نمایندگان آگاه هستند که از سوی ورزشکاران حمایت شده اند تا در پارلمان قرار بگیرند؛ به همین خاطر، ما این انتظار را داریم که برای یک بار هم که شده، این نقطه عطف را به نتیجه برسانند.
معاون توسعه منابع و نیروی انسانی وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد به اعتقاد بنده، اعضای کمیسیون پزشکی و فرهنگی مجلس باید این موضوع را جدی بگیرند؛ تا در  جهتی حرکت کنیم که جامعه به سوی سلامتی و کاهش هزینه های درمان برود. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار