فردی که با همدستی سه زورگير از شريک تجاری اش با تهديد و ارعاب 45 ميليارد ريال زورگيری کرده بود توسط کارآگاهان پليس زنجان دستگير شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحی با اعلام این خبر گفت: چندی پيش، فردی به نام "رضا" به پليس آگاهی زنجان مراجعه و اعلام كرد با فردی به نام " و " به صورت مشاركتی فعاليت اقتصادي داشته اما به علت يک سری اختلافات، با وی قطع رابطه کرد اما "و" به همراه سه نفر ديگر به بهانه ای شاکی پرونده را به منزل خود کشانده و ضمن تهديد پنج فقره سفته و سند به ارزش 45 ميليارد ريال را از وی اخاذی کرده اند.   
وی ادامه داد: با توجه به حساسيت پرونده، تيمي مجرب از ماموران پليس آگاهي، تحقيقات خود را برای بررسی موضوع پرونده آغاز کردند و در ادامه برای روشن شدن موضوع، "و" ( شريک شاکي پرونده) به پليس آگاهي دعوت شد.  
اين مقام ارشد انتظامي استان ادامه داد: "و" در تحقيقات پليسي مدعي شد که "ر" ( شاکي پرونده) پنج فقره سفته و سند به ارزش چهار ميليارد و 500 ميليون تومان بابت ضرر و زيانی که در شراكت متضرر شده بود به وی داده است؛ از سوی ديگر "ر" به همراهی سه همدستش قصد داشت با تهديد اسناد و مدارک از من اخاذی کند که موفق نشدند.  
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار صالحی افزود: با توجه به اينكه در اين پرونده هر دو عليه همديگر مدعی بودند تحقيقات ويژه ای جهت كشف حقيقت توسط كارآگاهان پليس آگاهی استان انجام گرفت.  
وي تصريح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني دريافتند که " و" به علت ورشكستگی چند ميلياردی، نقشه ای را طراحي و با همدستي سه نفر ديگر، شريک قبلي خود (ر) را به منزلش دعوت و با تهديد، وي را مجبور به امضاء سفته و سندي به ارزش 45 ميليارد ريال كرده و سپس موضو ع را به پليس وارونه جلوه داده است.  
فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به سابقه دار بودن " و" و همدستانش در زمينه جرايم مالي و خشن، گفت: با مشخص شدن موضوع، سه همدست ديگر "و" طی عمليات ضربتی دستگير شدند.  
سردار صالحی ادامه داد: با ارائه مدارک و قرائن موجود از سوي کارآگاهان، "و" اقرار کردکه با نقشه قبلي شريك سابق خود "ر" را به منزلش كشانده و با همدستی سه نفر و توسل به زور و تهديد، 45 ميليارد ريال اخاذی کرده است؛ همدستان و نيز پس از اعتراف به جرم خود با تشكيل پرونده به دادسرا معرفي شدند .  
فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه امروز پليس از توانمندي بسيار بالايي در كشف جرم برخوردار است، گفت : پليس با مجرمان و قانون شكنان به شدت برخورد و تلاش مي كند عدالت را در جامعه به بهترين وجه اجرا كند.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.