مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: تیم های لیگ برتری در مرحله یک سی و دوم با تیم هایی به جز لیگ دسته اول و لیگ برتری بازی می کنند

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان غلامرضا بهروان در مراسم قرعه کشی جام حذفی اظهار کرد: ابتدا عید غدیر را تبریک می گویم. در این جمع سادات حضور دارند. به شانزده باشگاه لیگ برتری نامه زدیم و با آن ها تعامل کردیم.

وی افزود: به همه باشگاه های لیگ برتر، 2 برنامه دادیم و از آن ها خواستیم نظر خود را به سازمان لیگ ارائه دهند. در این میان 14 باشگاه برنامه شماره 2 را قبول کردند. در این برنامه تمامی مسابقات دیده شده است.  تیم های لیگ برتری در مرحله یک سی و دوم با تیم هایی به جز لیگ دسته اول و لیگ برتری بازی می کنند. این مرحله از رقابت ها بدون حضور ملی پوشان در تاریخ هشتم و نهم مهر برگزار می شود.
 
بهروان با اشاره به این که ورزشگاه تمام تیم های جام حذفی باید استاندارد باشد، تصریح کرد: اگر تیم لیگ برتری با هر تیمی هم قرعه باشد، آن تیم برای برگزاری بازی باید زمین مناسب داشته باشد. در غیر این صورت آن بازی لغو می شود. ما می خواهیم فضای بازی ها از استاندارد لازم برخوردار باشد. در این مسابقات تیم هایی وجود دارند که اسم هایشان را تازه می شنوید. برای تیم های لیگ برتر و دسته اول اعداد خاصی در نظر گرفتیم تا مشکلی پیش نیاید. بعضی از تیم ها هم انصراف داده اند.
 
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان برگزاری مسابقات جام حذفی در این مرحله گفت:مسابقات 8 و 9 مهرماه است. تیم ها، تماشاگران و نیروی انتظامی به ما در برگزاری جام حذفی کمک کردند.

همچنین سعید فتاحی مسئول لیگ برتر هم پیش از مراسم قرعه کشی گفت: تیم های لیگ برتری که بیش از 3 بازیکن در تیم ملی داشته باشند می توانند در زمان های دیگر که ملی پوشان را در اختیار دارند در جام حذفی به میدان بروند البته فقط دیدارهایشان در لیگ برتر و فشرده می شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار