شیراز؛

بهره برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی شیراز

تصفیه خانه دوم شهرک صنعتی بزرگ شیراز تا 4ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی از پیشرفت فیزکی 80 درصدی طرح تصفیه خانه دوم شهرک صنعتی بزرگ شیراز خبر داد و گفت: این طرح تا 4 ماه آینده به بهره برداری می رسید.
شاهپور قنبری در بازدید از عملیات اجرایی این طرح، بر تسریع در عملیات اجرایی تاکید کرد و افزود: با بهره برداری از این تصفیه خانه، روزانه بیش از 2هزار و 500 مترمکعب به ظرفیت تصفیه پساب صنعتی افزوده می شود.
وی با اشاره به اینکه  تصفیه خانه شماره 1در شهرک صنعتی شیراز با ظرفیت تصفیه روزانه 2هزار و 500 مترمکعب در مرحله فعالیت است ادامه داد:با توجه به گسترش شهرک صنعتی و  فعال شدن  واحد های جدید ،ایجاد این طرح در دستور کار قرار گرفت.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی با اشاره به این که طرح مدول 2تصفیه خانه شهرک صنعتی بزرگ شیراز ،با اعتباری افزون بر28میلیارد ریال در حال اجراست بیان کرد: اعتبارات این طرح از محل اعتبارات شرکت شهرک های صنعتی فارس تامین و پرداخت می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه تمام مراحل اجرای این طرح توسط متخصصان استان فارس در حال اجرا است تصریح کرد: متخصصان داخلی در زمینه طراحی ،ساخت و راه اندازی تصفیه خانه های فاضلاب به توانمندی های چشمگیری دست یافته اند.
قنبری در ادامه  افزود: این طرح شامل بخشهای هوادهی ،ته نشینی و لجن خشک کن است و پساب ورودی پس از انجام مراحل تصفیه و رفع آلایندگی ،جهت آبیاری  فضای سبز استفاده می شود.
شهرک صنعتی بزرگ شیراز ،مهمترین قطب صنعتی فارس و بزرگترین شهرک صنعتی جنوب کشور است که در حال حاضرهزار و 591 واحد بهره بردار با اشتغالزایی 17 هزار و 800نفر در آن مستقر و دو هزار و 33 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار