لیبرو تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: در دیدار مقابل ویتنام انسجام تیمی خوبی داشتیم و برای هر امتیاز جنگیدیم و همدیگر را حمایت کردیم.

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نگار کیانی پس از پیروزی تیم ملی بانوان ایران مقابل ویتنام و راهیابی این تیم به دیدار پنجم ششمی مسابقات AVC کاپ بانوان، گفت: در دیدار نخستین که مقابل ویتنام در شروع رقابت ها برگزار کردیم ، شناخت کافی از این تیم نداشتیم و با وجود نمایش خوب نتیجه را 3 بر 2 واگذار کردیم.
کیانی ادامه داد: در این دیدار با شناخت بهتر و آنالیز خوب مقابل این تیم به میدان رفتیم. تیم ما در این دیدار خوب سرویس زد و در دفاع هم نمایش خوبی داشت و برنده شد. هرچند این تیم به دلیل شناختی که از ما داشت در ست اول موفق به شکست دادن تیم ایران شد اما ما در ادامه جبران کردیم.
لیبرو ملی‌پوش بانوان ایران، درباره بازی با چین تایپه گفت: این تیم بسیار سرعتی کار می‌کند. ما یک بار در دیدار با این تیم به میدان رفته و شکست خوردیم. اما امیدواریم با آنالیز خوب نسبت به این تیم بتوانیم برنده دیدار شویم.
کیانی با اشاره به این که کسب عنوان پنجمی آسیا بسیار حائز اهمیت است، گفت: ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که برنده باشیم. تک تک بازیکنان باید همه توان خود را به کار بگیرند تا عنوان پنجمی آسیا از آن ما بشود.
لیبرو تیم ملی زنان ایران، خاطرنشان کرد: ما دو تورنمنت سنگین پشت سر هم داشتیم. با این حال با جود خستگی تمام تلاش ما این بود که بازی به بازی بهتر شویم که خوشبختانه همین طور هم شد و امروز مقابل ویتنام انسجام تیمی بهتری داشتیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار