کرمانشاه؛

تضعیف دستاوردها کار نادرستی است

فرماندار کرمانشاه گفت: هر جناحی که سرکار باشد تضعیف دستاوردها کار نادرستی است و نباید انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رنجبر با بیان اینکه همگان باید در راستای رفع مشکلات و تحقق اهداف عالیه نظام برنامه‌ریزی کنند، گفت: همگان باید با یک بسیج همگانی شور و نشاط سیاسی و اجتماعی را در جامعه ایجاد کرده تا دشمنان را مایوس و دوستان را امیدوار کنند.


فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به آغاز ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس و با بیان اینکه مسیر تعالی و پیشرفت هر جامعه‌ای از آموزش و پرورش می‌گذرد، از مدیران و مسئولان حوزه شهرستان کرمانشاه خواست تا توجه بیشتری به مدارس داشته باشند.

 رنجبر با اشاره به اعلام آمادگی همه مدیران و مسئولان حوزه شهرستان کرمانشاه برای حضور در مدارس در مراسم آغازین سال تحصیلی جدید گفت: حضور مدیران و مسئولان در مدارس به معلم‌ها و دانش آموزان روحیه و امید  می‌دهد.

فرماندار کرمانشاه  گفت: همه مدارس باید با آمادگی کامل سال تحصیلی را آغاز کنند و هیچ مدرسه‌ای نباید قطع حامل‌های انرژی مثل آب و برق و یا گاز را داشته باشد.

 رنجبر در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، امنیت و آرامش کنونی حاکم بر کشور را نشات گرفته از جانفشانی شهدا، از خودگذشتگی‌های جانبازان و ایثارگری‌های رزمندگان دانست و افزود: پاسداشت هفته دفاع مقدس پاسداشت ارزش‌ها است.

رنجبر افزود: هفته دفاع مقدس باید هر سال باشکوه‌تر از سال قبل از آن برگزار شود.

به گفته رنجبر برنامه‌ریزی برای برپایی مسابقات ورزشی، نشست‌های خاطره گویی، گلباران مزار شهداو... از جمله برنامه ‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان کرمانشاه خواهد بود.


 رنجبر در ادامه با اشاره به فعال شدن ستاد سرشماری نفوس و مسکن، از همه ادارات و نهادهای شهرستان کرمانشاه خواست تا همکاری لازم را برای اجرای این طرح ملی داشته باشند.


فرماندار کرمانشاه آمارگیری صحیح را لازمه برنامه‌ریزی صحیح و پیشرفت و تعالی جامعه عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود همه نهادها و ادارات در اجرای فرآیند آمارگیری مشارکت داشته باشند.

 رنجبر در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در شهرستان کرمانشاه گفت: پذیرایی شایسته از زوار عتبات عالیات اجر  یادی دارد و امید است بتوانیم در سال جاری بهتر از سال قبل به زائران خدمت‌رسانی داشته باشیم.

انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.