تیم ملی واترپلو کشورمان برای برپایی اردو و برگزاری چند مسابقه تدارکاتی بامداد فردا راهی صربستان می شود.

تیم ملی واترپلو راهی صریستان می شودبه گزارش خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی واترپلوی کشورمان برای آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقات آسیایی ژاپن بامداد فردا راهی صربستان می شود. تیم ملی واترپلوی ایران در مدت اقامت خود در کشور صربستان ۵ بازی دوستانه با ۴ تیم باشگاهی صربستان و یک تیم باشگاهی از استرالیا بازی خواهد داشت. این تیم با 16 بازیکن راهی صربستان می شود.
امید لطف‌پور،شایان قاسمی،امیرحسین کیهانی،مهدی یزدان‌خواه،علی پیروزخواه،آرشیا الماسی،محمدجواد عباسی،پیمان اسدی،امیرحسین رهبر،امیر دهداری،سهیل رستمیان،حامد خانبانان،امین قویدل،آوید طلوعی،حسین خالدی و امیرحسین حیدری بازیکنان اعزامی به صربستان هستند. 
الکساندر چیریچ( سرمربی)، وحید رضایی( مربی) و سیروس طاهریان ( مدیر فنی) کادر تیم ملی ایران را تشکیل می‌دهند. 
وحید رضایی مربی تیم ملی درباره این اردوی برون مرزی گفت: از روز دوم در تورنمنتی که پیش بینی شده است شرکت خواهیم کرد. در این تورنمنت 4 باشگاه صربستانی، 1 تیم از استرالیا و تیم ملی کشورمان حضور دارند که به مدت 3 روز به رقابت می پردازیم. بعد از آن اردو خود را به مدت 10 روز در صربستان ادامه خواهیم  داد. 
وی ادامه داد تیم در حال حاضر بسیار جوان است و تغییرات زیادی  نسبت به سال گذشته رخ داده است. انگیزه واترپلویئست ها بسیار بالاست. از لحاظ قدرت بدنی و تکنیک نیز رشد داشته ایم اما هنوز برای رشد بیشتر  هنوز باید تلاش کرد. حضور در مسابقات هم به افزایش تجربه کمک خواهد کرد و هم فرصتی را فراهم می کند تا بازیکنان آموخته های خود را عملی کنند. 
مربی تیم ملی واترپلو تصریح کرد بعد از تورنمنت صربستان نیز قصد داریم برای برگزاری چند دیدار به گرجستان برویم و یا تیم گرجستان به ایران بیاید. 



انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار