گل محمدی:تیم ما نسبت به دو فصل گذشته بهتر شده است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امسال تیم ما هم از نظر سرعت بازی و هم از نظر ایجاد موقعیت نسبت به دو فصل گذشته بهتر شده است.

گل محمدی: به دلیل تغییراتی که داشتیم نیاز به زمان داریم/مستحق باخت نبودیمبه گزارش خبرنگار ورزشی حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان  
یحیی گل محمدی در نشست خبری پایان مسابقه مقابل استقلال اظهار کرد: بازی خوبی را ارائه کردیم و بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند. نیمه اول ما می توانستیم زود به گل برسیم.فکر می کنم پنالتی اشتباه به ضرر ما اعلام شد و مثل آب خوردن پنالتی را گرفتند. در بازی با صبا هم خطایی روی احسان پهلوان رخ داد که داور به راحتی از آن موضوع گذشت کرد . پنالتی نیمه اول استقلال کار ما را سخت کرد، وقتی در این شرایط گل می خوریم دیگر کارمان سخت می شود اما بچه های ما با اراده ای خوب به مسابقه ادامه دادند. 

وی ادامه داد:امسال تیم ما هم از نظر سرعت بازی و هم از نظر ایجاد موقعیت نسبت به دو فصل گذشته بهتر شده است. این را با دلایل به شما فنی می گویم و احتیاج به زمان داریم که شرایط بهتر شود البته مشکلاتی هم در فصل نقل و انتقالات داشتیم.  باید صبوری کنیم و به جوانان میدان بدهیم تا نتیجه بگیریم.

گل محمدی درباره غیبت رجب زاده گفت :او به دلیل آسیب دیدگی در این بازی غایب بود. امروز مظاهری هم مصدوم بود و حدادی فر هم که از مدت ها پیش به دلیل مصدومیت در ترکیب ما حضور نداشته در مجموع پر کردن این مهره های تاثیر گذار در تیم دشوار است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی تیم حریف در محوطه جریمه خود تجمع دارد، بهترین راه بردن توپ به کناره ها و ارسال توپ از جناحین است  و در این مواقع  نمی توان کار دیگری انجام داد.

گل محمدی در پایان درمورد تعویض جری بنگستون تصریح کرد : وی خسته شده بود به همین دلیل تصمیم گرفتم او را تعویض کنم و در طول مدت زمانی که در میدان حضور داشت بازی خوبی را به نمایش گذاشت. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار