صمیمی:

مسئولان به فکر پشتوانه سازی باشند

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: مسئولان به فکر باشند تا در آینده پشتوانه سازی خوبی برای دوومیدانی ایران صورت بگیرد.

محمدصمیمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی اش اظهار کرد : هم اکنون تمرینات اختصاصی ام را به تنهایی و بدون مربی تمرینی برای حضور در مرحله نهایی لیگ دو و میدانی که دوشنبه و سه شنبه هفته آینده در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود، پیگیری می کنم تا در این مسابقات بتوانم با یک نتیجه خوب مزد زحمات خود را بگیرم.

پرتابگر دیسک کشورمان افزود: به مسئولان تیم ذوب آهن اصفهان اعلام کرده ام در صورتی که مبلغ قرارداد این فصل من را پرداخت نکنند از حضور در مرحله نهایی لیگ دو و میدانی انصراف خواهم داد.

صمیمی درپاسخ به این سوال که آیا نبود پول، سبب نتایج ضعیف رکوردهای لیگ است یا خیر،پاسخ داد: وقتی پولی نباشد، رکوردهای لیگ هم وحشتناک می‌شود. رکوردهایی که واقعا جای تاسف دارد. حالا مسئولان در رسانه ها اعلام می کنند که تیم های زیادی برای حضور در مسابقات لیگ اعلام آمادگی کردند در صورتی که تنها دو تیم واقعی هستند.

وی افزود:اکنون مسئولان به فکر باشند،حمایت های خودشان را از ورزشکاران شروع کنند تا آنها بتوانند در مسابقات قهرمانی 2017 آسیا که قرار است در هندوستان برگزار شود، برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

پرتابگر کشورمان تصریح کرد:شرایط تاکنون به دلیل حضور ورزشکاران در کشور مطلوب نبوده است،اما مسئولان قول مساعدت داده اند بعد از اتمام المپیک حمایت همه جانبه از دوندگان جوان و با انگیزه صورت گیرد که در آینده پشتوانه سازی خوبی برای فدراسیون در مسابقات برون مرزی باشند.

وی درمورد این که چه اهدافی را برای آینده مد نظر دارد ؟پاسخ داد: در حال حاضر قصد دارم مرحله نهایی لیگ دو و میدانی را برگزار کنم، بعد از آن تمرکزم را روی مسابقات مهمی که قرار است سال آینده برگزار شود میگذارم تا بتوانم نتایج درخشانی را برای کشورمان در آن مسابقات کسب کنم.

صمیمی در پایان خاطر نشان کرد: بعد از اتمام مسابقات المپیک ریو 2016 قرار بود فدراسیون یک مربی درجه اول خارجی برایم انتخاب کند، اما تا کنون هیچ جلسه و صحبتی درباره این موضوع انجام نشده است و با این شرایط تمرین کردن برایم دشوار است.
انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار