بجنورد؛

کمک میلیاردی مردم در جشن عاطفه ها

در مرحله اول جشن عاطفه ها در خراسان شمالی دومیلیارد ریال کمک مردمی جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه بیش از هفت میلیارد ریال دیگر برای دانش آموزان محروم استان نیاز است ، گفت:مرحله دوم جشن عاطفه ها 10مهرماه در مدارس استان برگزار می شود.

عباس اهرابی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 6 هزار و۶۰۰ دانش آموز محروم تحت حمایت این نهاد قرار دارند ، افزود:کمیته امداد به منظور رفع نیاز این دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، حدود چهار میلیارد ریال هزینه کرده است که این رقم تنها بخشی از نیاز دانش آموزان را شامل شده و در بخش خرید کتاب درسی ،لوازم التحریر وکیف وکفش نیازمند مساعدت های بیش از پیش خیران هستیم.

وی میانگین نیاز هر دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان در ابتدای سال تحصیلی جدید را بیش از دو میلیون ریال برآورد کرد وخاطر نشان کرد: مجموعا بیش از ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای رفع نیازمندی های این دانش آموز در بخش کیف،کفش،فرم مدرسه، لوازم التحریر نیاز است که تا کنون با توجه به کمک های ارائه شده از محل مساعدت های مردمی و امداد تنها حدود شش میلیارد آن تامین شده است وتا رفع نیاز نسبی از این دانش آموزان بیش از هفت میلیارد ریال دیگر نیاز است.

اهرابی گفت: ازدو میلیارد ریال کمک مردمی جمع آوری شده در مرحله اول یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آن غیر نقدی و بیش از ۲۰۰ میلیون ریال نیز به صورت نقدی از پایگاه ها و مراکز نیکوکاری استان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی کمک ها در حال توزیع است ، گفت:مردم همچنان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۱۴۰۰۵۰۸۰۰۴۰ بانک مسکن و سامانه الکترونیکی مراکز نیکوکاری شهرستان ها واریز کنند.

گفتنی است: هم اکنون بیش از سه هزار و۲۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان در مناطق محروم با ضریب بالا ساکن هستند که به طور ویژه نیازمند توجهات خیران هستند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.