لرستان؛

لرستان نیازمند سه هزار و 500کلاس درس

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز لرستان گفت: بیش ازسه هزار و 500کلاس درس در این استان مورد نیاز است که برای ساخت و تکمیل این تعداد کلاس درس نیازمند مشارکت خیران هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی محمد رضوی دربازدید ازکتابخانه خیر ساز روستای فرسش شهرستان الیگودرز افزود: امسال 55 پروژه مدرسه خیرساز در لرستان در دست ساخت است که از این تعداد 27 مدرسه مهرماه امسال آماده بهره برداری هستند.
وی اظهارداشت: دراستان لرستان 823 خیر مدرسه ساز فعال هستند که از این تعداد 123خیر زن ،656 نفرخیرمرد و ما بقی خیرین حقوقی هستند که درقالب انجمن، بنیاد و ارگانهای مختلف با ما همکاری می کنند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان با ابراز خرسندی از عملکرد مجمع خیران گفت: از سال 1380 تا کنون 1650میلیارد ریال برای ساخت مدارس توسط خیران استان هزینه شده است که دراین میان 256 مدرسه مشتمل بر هزار و 32 کلاس درس با زیربنای صد و بیست و هشت هزار و 17 متر مربع ساخته و در تحویل آموزش و پرورش لرستان شده است.
وی گفت:بخشی از مدارس استان تخریبی و برخی مناطق استان نیازمند افزایش کلاس درس هستند و در برخی مناطق روستایی نیز به دلایل مختلف مدارس در حال تخریب هستند که نیازمند عزمی جدی وتحول درساخت مدارس دراستان لرستان هستیم.
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.