گروه نمایش حافظ به سرپرستی مهرداد کیارستمی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگاور نمایش درام اجتماعی اجرا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گروه نمایش حافظ به سرپرستی مهرداد کیارستمی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگاور نمایش درام اجتماعی اجرا کردند.

این نمایش با عنوان : " نظریه پنجره شکسته " با هدف پرداختن به موضوع اعتیاد بعنوان یکی از پیامدها و معضلات مخرب و خانمان سوز جامعه و نمایش طنز بیف استراگانف با موضوع عوارض و آسیب های فردی و اجتماعی استفاده از ماهواره بر افراد و جامعه اجرا شد.

فرحبخش فشی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگاور گفت: یکی از مهمترین و کاربردی ترین ابزار برای پیشگیری از معضلات اجتماعی خصوصا ً اعتیاد را زبان هنر است و در بایستی از قابلیت و توانمندیهای هنرمندان در جهت پیشگیری و مبارزه و مقابله با معضلات اجتماعی خصوصاً اعتیا د با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مفید و تاثیرگذار بهره برد .

پس از اجرای نمایش نظریه پنجره شکسته یک قطعه نمایش طنز نیز توسط همین گروه هنری با موضوع تاثیرات مخرب ماهوار برخانواده ها و جامعه اجرا گردید که این نمایش نیز به نوبه خود پیام ها ی مثبت و مهمی در خصوص تاثیرات منفی استفاده از ماهواره در بر داشت که بسیار مورد توجه و استقبال تماشاگران قرار گرفت


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.