پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: افتخاری مدیر عامل استقلال باید از خدایش باشد که با امثال من و ساعدی کار کند.

افتخاری باید افتخار کند با ما کار کند/منصو‌ریان با چه افرادی هم‌سفره استحسن روشن در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اینکه آیا حکمی از باشگاه استقلال مبنی بر مشاور فنی بودن دریافت کرده است یا خیر اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که به هیچ عنوان با افتخاری نه حرفی زدم و نه کاری با ایشان دارم و در حال حاضر حکمی نگرفته‌ام و اصلا چرا ایشان اعلام کرد که من کاره‌ای نیستم. افتخاری باید از خدایش باشد که با من و ساعدی کار کند.

وی ادامه داد: من مخلص هواداران استقلال هستم و در دوره افشار زاده نیز در آکادمی شروع به فعالیت کردم اما کارهای نادرستی که ایشان در زمان مدیریت انجام داد، باعث شد از استقلال کنار بروم.

روشن ادامه داد: در حال حاضر هم جهانیان به عنوان رئیس هیات مدیره برای همکاری به من پیشنهاد داد که من در جواب وی اعلام کردم باید در ابتدا مشخص شود که قرار است شغل‌مان در استقلال چه باشد، در غیر اینصورت اگر تنها قرار باشد فقط اسم و رسم باشد بهتر است نیا‌یم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان کرد: با توجه به شرایطی که هم اکنون در استقلال حاکم شده من اصلا به استقلال نمی‌آیم چرا که باید در ابتدا شغل هر فردی مشخص شود و باید بدانیم قرار است چگونه کار کنیم.

وی افزود: اینکه رئیس هیات مدیره یک حرفی را بزند و مدیرعامل تاکید نکند این به معنای عدم مدیریت خواهد بود و با این شرایط هیچ فردی حاضر نیست به استقلال کمک کند. از طرفی مردم باید بدانند که منصو‌ریان گیر چه افرادی در هیات مدیره افتاده است. افرادی که خودشان هم در هیات مدیره با یکدیگر اختلاف دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، روشن ، افتخاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار