برای رفع مشکلات و ساختن ایرانی آبادتر و با ثبات تر، باید همدل و همزبان باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ استاندار گیلان صبح امروز با اعلام این مطلب در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در رشت گفت: هدف نیروهای مسلح در نظام اسلامی احیاء انسانیت، ارزش های انسانی و آرمان های الهی است که این اقدام مجاهدت فی‌ سبیل‌ الله است.

محمدعلی نجفی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم افزود: قواى مسلح بازوان قوى و قدرتمند جمهورى اسلامى‏ ، نگهبانان ‏امنیت و آرامش‏بخش ملت هستند.

وی خاطرنشان کرد: در سالروز آغاز دفاع مقدس در کنار رزمندگان و افتخارآفرینان آن ایام، استواری، عظمت، ایستادگی و انقلابی بودن را با تمام وجود احساس می کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با نثار درود به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: صبر، استقامت و ایمان این خانواده های گرانقدر برای همه ما درس آموز بوده و هست.

نجفی نیروهای زمینی، هوایی و دریایی راهبردی ارتش و نیروهای نظامی، انتظامی، پاسداران و بسیجیان قهرمان را مایه اقتدار نظام اسلامی دانست و افزود: همه آنها در دفاع از کیان ملت با ایستادگی و حضورشان شرف، عزت و سربلندی را به ارمغان آوردند.

وی همدلی و همزبانی را نیاز امروز جامعه برای رفع مشکلات عنوان و خاطرنشان کرد: باید در اجرای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به صورت هماهنگ و همراه عمل کنیم تا ایرانی آبادتر، توسعه یافته‌ تر، امن‌تر و باثبات‌تر از گذشته را در منظر جهانیان قرار دهیم.

در این مراسم که آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، فرماندهان نظامی، انتظامی، اعضای شورای تأمین استان، برخی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز حضور داشتند، نیروهای مسلح حاضر از مقابل جایگاه رژه رفتند و تجهیزات و ادوات نظامی روز کشور را در معرض دید قرار دادند.



انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.