شهرکرد؛

ارائه خدمت به کشاورزان با سامانه 1559

سامانه تلفنی 1559 آماده خدمت رسانی به کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزان چهارمحال و بختیاری گفت: این شرکت به عنوان متولی تدارک و تأمین نهاده های کشاورزی بر اساس 5 مؤلفه به اندازه، با کیفیت، به موقع، با قیمت مناسب و با سهولت دسترسی به تمامی بهره برداران بخش کشاورزی ارائه خدمت می کند.

مرتضی مرادی افزود: باشگاه کشاورزان استان نیز در راستای ارتقای سطح خدمات و کمک به کشاورزی دانش محور ایجاد شده است.

وی ادامه داد: ارائه اطلاعات هواشناسی به صورت منطقه ای به منظور مدیریت مصرف نهاده های کشاورزی و تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارات و ...، آزمایش آب و خاک به صورت رایگان برای اعضا، مشاوره های کارشناسی درخصوص مسائل مختلف کشاورزی، آموزش بهره برداران در زمینه مصرف نهاده های کشاورزی، صدور کارت اعتباری خرید نهاده های کشاورزی و ارسال نهاده به محل مورد نظر کشاورز از خدمات این باشگاه می باشد.

مرادی با بیان اینکه سامانه تلفنی 1559 پل ارتباطی این باشگاه با کشاورزان است گفت: متقاضیان عضویت در این باشگاه می توانند به پایگاه اینترنتی شركت خدمات حمايتی كشاورزی به نشانی assc.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 1559 تماس بگیرند.

به گفته وی؛ کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و 42 کارگزاری توزیع نهاده های کشاورزی در استان امکانپذیر است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار