اردبیل؛

نفرات برتر کنکور سراسری اردبیل تجلیل شدند

مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مسئولان استانی در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه اصلی ترین هدف آموزش و پرورش تربیت فرزندان سالم و نخبه است گفت: اصلی ترین خواسته مردم از آموزش و پرورش در وهله اول تربیت کودکان و پرورش درست در مسیر پیشرفت کشور و تحویل دادن نخبگان به جامعه است.

آیت الله سید حسن عاملی افزود: باید به وجود چنین نخبه هایی به خود ببالیم چرا که اصلی ترین سرمایه یک کشور همین جوانان نخبه است که می توانند کشور در مسیر پیشرت پیش ببرند.

وی گفت: اردبیل در بین 30 استان رتبه ششم را در کنکور سراسری به خود اختصاص داده است و باید مسئولان آموزش و پرورش با همکاری خانواده ها این جایگاه را ارتقاء دهند چرا که جایگاه اردبیل بسیار بالاتر از این جایگاه ها است.

ناصری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: این 43 نفر که امروز تجلیل شدند در کنکور سراسری رتبه زیر هزار را کسب کرده بودند که از این تعداد 24 نفر آنها از ناحیه یک و 19 نفر از ناحیه 2 اردبیل بودند .

وی افزود: هدف از برگزاری و تجلیل از این نخبگان در واقع تقدیر و تشکر از زحمات دانش آموزان و همچنین ایجاد انگیزه برای دانش آموزان پشت کنکوری است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.