معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در کاشان گفت: یک میلیون و ۴۰۰ هزار نوآموز در ۵۲ هزار واحد آموزشی مشغول به تحصیل می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد دیمه‌ور در مراسم جشن شکوفه‌ها در مدرسه عزیزی کاشان ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: یک میلیون و چهارصد هزار نوآموز در 52 هزار واحد آموزشی مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی افزود: 750 هزار نوآموز در مراکز پیش دبستانی تحت آموزش قرار می‌گیرند که این خود نشان‌دهنده پوشش 85 درصدی است در حالی که در سال 92 این رقم به 38 درصد می‌رسید.

محمد خدمتی اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید شش هزار کلاس اولی در کاشان ورودشان به مدرسه را جشن می‌گیرند و همچنین چهار هزار و پانصد نوآموز در مراکز پیش‌دبستانی تحت پوشش آموزشی قرار می‌گیرند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کاشان افزود: در سال جاری 55 هزار دانش آموز در کاشان در 330 واحد آموزشی مشغول به تحصیل می‌شوند.

گفتنی است جشن صدسالگی آموزش و پرورش کاشان با حضور مسئولان منطقه و کشور با حضور کلاس اولی‌ها از تمامی مدارس ابتدایی کاشان در سالن رضوی که با اجرای سرود از مدرسه پیله وریان کاشان و تئاتر همراه بود برگزار شد. همچنین اولین خانه ورزش برای نخستین‌بار در کاشان با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.