استاندار آذربایجان غربی گفت: یاد گرفته ایم کشور را با اقتدار اداره کنیم چرا که اقتدار مایه امنیت و آسایش ملت ماست و خوشبختانه کشور ما در تامین امنیت خودکفا است و با هیچ کشوری پیمان نظامی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، قربانعلی سعادت در مراسم رژه یگان های نیروهای مسلح ارومیه که با حضور جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی با حضور مردم که سربازان راستین حضرت امام خمینی (ره) بودند تحقق پیدا کرد و توانستیم توطئه های استکبار را که اجرای آن بر عهده صدام بود خنثی کنیم و کشور را از گزند توطئه ها حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: پس از اقتدار نظامی و سیاسی، نیاز اصلی کشور دستیابی به اقتدار اقتصادی و خودکفایی بود و ضرورت داشت کارهای جدی تری در حوزه مختلف انجام شود.

استاندار آذربایجان غربی افزود: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند جنگ برای ما نعمت بود و اقتدار نظامی که از همان زمان آغاز شد، ادامه پیدا کرد و تا امروز نیز ادامه دارد.

سعادت در ادامه گفت: قدرت بازدارندگی ما در حدی است که دشمن به آن حسادت ورزیده و آن را آماج حمله قرار می دهد.

وی افزود: خوشبختانه کشور ما در تامین امنیت خودکفا است و با هیچ کشوری پیمان نظامی ندارد.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: امروز موظف هستیم دوشادوش اقتدار نظامی و سیاسی، با استفاده از ظرفیت های مردمی و توانمندی های طبیعی و مرزی و کلیه حوزه هایی که در امر اقتدار تاثیرگذار هستند، به اقتدار اقتصادی دست پیدا کنیم و پتانسیل های خودمان را به جایی برسانیم که با تکانه های دنیای استکبار تسلیم نشویم.

وی ضمن بیان این که امنیت خوبی در استان ما حاکم است، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با استفاده از نیروهای علمی و فنی در حوزه های مختلف از جوانان عزیز و فارغ التحصیلان که نیاز به اشتغال دارند استفاده کنیم و به مرحله ای برسیم که اقتدار اقتصادیمان نیز به رخ دنیا کشیده بشود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.