شیراز؛

رونمایی از 12 کتاب دفاع مقدس در فارس

در همایش قبیله عشق از سایت داخلی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های شهدای دفاع مقدس استان فارس و 12 کتاب رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار خداداد ابراهیمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس استان فارس با بیان اینکه در همایش قبیله عشق از 12 کتاب تخصصی حوزه دفاع مقدس در قالب خاطرات، شعر و داستان رونمایی شد گفت: دفاع مقدس پر از رمز و رازهایی است که در صورت کشف و استخراح می‌تواند چراغ روشنگر و الگوی مناسبی برای زندگی باشد.
وی افزود:در همایش قبیله عشق از سایت داخلی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های شهدای دفاع مقدس استان فارس و 12 کتاب رونمایی شد و علاقمندان می‌ توانند با مراجعه به آدرس ww.defafars.ir برنامه‌ ها و محصولات این اداره را مشاهده کنند.
ابراهیمی با بیان اینکه چند سال است که بحث اقتصاد مقاومتی از سفارشات مقام معظم رهبری است، گفت: اقتصاد مقاومتی در سال ‌های مقاومتی به صورت عملی و کاربردی اجرا شد.
وی افزود: ایران در دفاع مقدس تحریم بود و حتی سیم خاردار هم نبود و وقتی نیاز به سلاح ضد آب بود نیروها با گریس و موادی دیگر این کار را انجام می‌دادند و هر کمبودی احساس می‌شد راهکاری برایش پیدا می‌کردند تا نیازمند بیگانه نشوند.
ابراهیمی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در جنگ تمرین شده است تصریح کرد: مدیران جهادی و انقلابی ساخته جنگ هستند، جنگ رییس جمهور و مسئول تربیت کرده و باید از آن درس گرفت.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس استان فارس با اشاره دستاورد های دفاع مقدس عنوان کرد: جنگ هشت ساله به اندازه ده سال فرمانده ساخت، سردار سلیمانی‌ ها که در جبهه‌های اطراف ماموریت‌ های مستشاری انجام می ‌دهند ساخته جنگ هستند.
وی خاطرنشان کرد: جنگ هشت ساله پدر و مادر های شهیدی ساخته که آیات زنده قرآن هستند، دخترانی ساخت که با ازدواج با جانبازان و نگهداری از آن ها جهانیان را شگفت ‌زده کردند.
سردار ابراهیمی با بیان اینکه دشمن ابتدا نوک شمشیرش را سمت آبروی افراد می‌گیرد، افزود: با رجایی‌ ها و دستغیب ‌ها هم همین کار را کردند و چون نتیجه‌ بخش نبود، حذف فیزیکی انجام دادند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار