سرشماری اینترنتی و خوداظهاری خانوارهای هرمزگان در دفاتر ICT روستایی، تمامی مدارس شهری و روستایی، خانه های بهداشت و دهیاری ها به صورت رایگان انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،معاون فنی و آموزش ستاد سرشماری نفوس و مسکن 95 هرمزگان گفت: 137 دفتر ICT روستایی(دفاتر مخابرات روستایی سابق)، تمام مدارس و دهیاری های و خانه بهداشت ها از شنبه سوم مهرماه به صورت رایگان اطلاعات خانوار ها را در سایت اینترنی «سرشماری 95 دات آی آر» ثبت می کنند.
اکبر سلجوقی افزود: سرپرست خانوار ها یا افراد مطلع هر خانوار می توانند با همراه داشتن کد ملی و کد پستی و اطلاعات آدرس محل سکونت خانوار، اطلاعات خانوار را در پایگاه اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 ثبت کنند.
وی گفت: هر خانوار پس از ثبت اطلاعات یک کد ثبت اطلاعات دریافت می کنند که باید در مرحله سرشماری میدانی و حضوری به ماموران آمارگیر ارائه کنند.
مرحله اینترنتی و خوداظهاری سرشماری نفوس و مسکن سال 95 تا 24 مهرماه ادامه دارد و از 25 مهرماه مرحله میدانی سرشماری با حضور ماموران آمارگیر در شهرها و روستاهای استان انجام می شود.
سلجوقی گفت: همه شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی «سرشماری 95 دات آی آر» اطلاعات خانوار خود را ثبت کنند که این امر برای کارکنان دولت الزامی است.
وی افزود: تمام اطلاعات خانوارها محرمانه بوده و در اختیار هیچ نهاد و دستگاهی قرار نمی گیرد.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۵
ممنونم همین