وضعیت گمرکات و بازارچه های استان آذربایجان غربی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت با اشاره به عملکرد مرداد ماه این اداره اظهار داشت: در این بازه زمانی 348 مورد ثبت سفارش انجام شد.

هوشمند جوادی رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: علاوه بر آن ضمن صدور 11 مورد کارت بازرگانی و تمدید 15 کارت، 24 کارت پیله وری و 595 کارت مرزنشینی صادر شد.

وی از تهیه گزارش تحلیلی در خصوص کشورهای خارجی قزاقستان، گرجستان و وضعیت گمرکات استان خبر داد و افزود: در ماه گذشته گزارش تحلیلی در خصوص صادرات بازارچه ها و گمرکات استان نیز تهیه و گزارش راهنمای تجارت با کشور افغانستان پیگیری شد.

جوادی بیان کرد: از سوی دیگر ضمن تهیه اولین شماره بولتن خبری مربوط به اداره بازرگانی خارجی، درخواست مجوز اعزام از سازمان توسعه تجارت به کشور روسیه و آذربایجان برای رئیس سازمان ارسال و نیز ضمن معرفی محصولات تولیدی، صادراتی و بررسی مشکلات و ارائه راه حل، آمار صادرات تعرفه سال 84 تهیه شد.

به گفته وی، استانداردهای ابلاغی سازمان توسعه در خصوص بسته بندی میوه و تره بار، بررسی دستاوردهای اجرای برجام در زمینه توسعه تجارت استانی، درخواست شرکت آلپ شایا در خصوص دریافت مجوز تاسیس شرکت های مدیریت صادرات،ارسال نامه به سفیر ایران در روسیه و تدوین اطلاعات مربوط به تاثیرات کودتای ترکیه از سایر فعالیت های انجام شده در این اداره بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.