فرماندار شهرستان زابل گفت: عرصه دفاع مقدس منشا یک تحول بزرگ برای ملت ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.،هوشنگ ناظری در خصوص هفته دفاع مقدس ،گفت: اقتدار و صلابتی که مردم در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان  از خود نشان دادند باید همچنان ادامه داشته باشد و بدانیم که تا زمانیکه حق است دشمن برای مقابله با حق تلاش می کند .

وی رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس  را سرمایه های ملی برای کشور دانست و بیان داشت: بیان وقایع و خاطرات آن دوران از زبان این عزیزان و انتشار رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام و از خودگذشتگی‌های ملت ایران برای نسل‌های آینده از اهمیت بالایی برخوردار است و تاثیرات بسیار مثبتی را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: گرامیداشت این مناسبت ها علاوه بر نشان دادن آمادگی نیروها ،چهره واقعی اسلام که دین صلح و رحمت است را به جهانیان نشان خواهد داد.

ناظری اضافه کرد:رزمندگان ما بدون هیچ انتظار و چشم داشتی به جبهه ها می آمدند و تنها انتظار و امید آنها تحقق وعده های راستین الهی بود که خداوند به جهادگران در راه خودش داده است.

وی با بیان اینکه بر هر مسلمان واجب از حقوق خود دفاع کند تا به کرامت دست پیدا کند، افزود: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس، انسان سازی هم از نظر معنویت و هم از نظر علم و فناوری بود.

فرماندار زابل گفت: با توجه به اینکه جوانان نقش محوری در دفاع مقدس از خود نشان دادند و تعداد شهدا خود گواه بر این موضوع است و با توجه به برگزاری همزمان هفته دفاع مقدس با بازگشایی مراکز آموزشی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راویان خاطرات دوران دفاع مقدس را در مدارس و دانشگاهها بازگویی کنند.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار