رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از زمان ثبت نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی با آزمون خبر داد و گفت: سامانه ثبت نام برای پذیرفته‌شدگان دوره‌های از پیش اعلام شده با حجم ترافیکی روبه‌رو است.

بهروز دانشیان رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مشکل ایجاد شده در سامانه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد و دکتری واحدهای این دانشگاه گفت: مسئول سامانه هر واحد دانشگاهی خود آن دانشگاه است اما طبق استعلام از مرکز اصلی هیچگونه خرابی برای سامانه های ثبت نام گزارش نشده است.

وی افزود: اشکلات ایجاد شده به دلیل حجم بالای مراجعه پذیرفته شدگان است و داوطلبان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون‌ها اعلام کرد: پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی روز شنبه و یکشنبه (سوم و چهارم مهرماه) و کارشناسی ارشد بدون آزمون شنبه سوم مهرماه باید نسبت به ثبت نام در واحدهای خود اقدام کنند.

به گفته وی، هرچند واحدهای دانشگاهی مطابق با توان خود برای ثبت نام باید پذیرفته شدگان برنامه های متفاوتی دارند اما طبق اعلام مرکز سنجش و پذیرش باید ثبت نام های خود را در هفته آتی به پایان برسانند.

دانشیان یادآور شد: بعد از اتمام مهلت ثبت نام، از واحدها آمار برای اظهار نظر درباره تکمیل ظرفیت گزارش های خود را به هیات رییسه ارسال می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۹ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
اگه خطا نداره این همه آدم مشکل دارن چی میکن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۸ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
اگه خطا نداره این همه آدم مشکل دارن چی میکن ؟؟
آخرین اخبار