فرمانده سپاه ماکو : هشت سال دوران دفاع مقدس به بسیاری از کشور های جهان جرات مقابله با مستکبران را داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ پاسدار طالب رحیمی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن تبریک و تهنیت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطر213 هزار شهید هشت سال جنگ تحمیلی گفت : رژیم بعث عراق به رهبری با تحریک کشور های بلوک غرب و شرق و بهانه قرار دادن قرارداد 1951 الجزایر در 31 شهریور سال 1359 به خاک جمهوری اسلامی ایران تجاوز کرد .

وی با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند جنگ ما جنگ حق علیه باطل بود افزود : تازمانی که جمهوری اسلامی ایران مدافع حقوق ملت های مظلوم جهان است و همواره از اسلام و مسلمانی دم می زند این جنگ ها ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو با بیان اینکه هشت سال دوران دفاع مقدس به بسیاری از کشور های جهان جرات مقابله با مستکبران را داد گفت : بر اساس فرمایش امام راحل یکی را دستاورد های جنگ برای ما دوری اقکار پلید دشمنان در خصوص جنگ با جمهوری اسلامی ایران بود.

رحیمی خاطر نشان ساخت : رژیم بعث عراق قبل از حمله به ایران دارای 40 میلیارد دلار ذخیره ارزی بود که در پایان جنگ به بدهکارترین کشور جهان مبدل گردید.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو با تقدیر از تلاش ها و زحمات تیم دیپلماسی کشورمان و تاکید بر حمایت از آنها گفت : در عصر کنونی دیپلماسی نمی تواند بدون پشتوانه و قدرت نظامی موثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.