مسئول واحد گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان برنامه های گرامیداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت اله ناصحی پور گفت: "گردشگری برای همه ترویج دسترسی جهانی" شعار سازمان جهانی گردشگری برای روز جهانی گردشگری در سال 2016 است و پیرو آن "گردشگری برای همه، همه برای گردشگری " به عنوان شعار گردشگری ایران به مناسبت روز جهانی گردشگری در سال جاری انتخاب شده است.

وی افزود: افتتاح 2 واحد گردشگری، نصب بنر توسط بخشداری ها در مبادی ورودی روستاهای هدف گردشگری، برپایی نمایشگاه عکس از آئین قالی شویان مشهد اردهال در باغ تاریخی فین، نمایشگاه نگارگری نور و نگاه در نگارخانه هتل سرای عامری ها، اهداء شاخه گل و بسته های گردشگری به خانواده هایی که در ساعات اولیه بازدید روز 6 مهر وارد شهرستان و اماکن تاریخی شاخص کاشان می شوند ازجمله برنامه های گرامیداشت هفته گردشگری در این شهرستان می باد.

مسئول واحد گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان همچنین عقد تفاهم نامه با آگهی نامه ها و روزنامه های کاشان برای درج مجوز بهره برداری و جلوگیری از فعالیت افراد سودجو در ارائه خدمات به گردشگران و شهروندان را از دیگر برنامه های این گرامیداشت اعلام کرد.

ناصحی پور به برگزاری تورهای آشناسازی دانشجویان ورودی جدید و اساتادان دانشگاه های کاشان با آثار تاریخی شهرستان اشاره کرد و گفت: این تورها از 5 لغایت 9 مهر سال جاری برای بازدید از جاذبه های شاخص گردشگری شهرستان کاشان از جمله مجموعه جهانی باغ تاریخی فین، خانه های تاریخی بروجردی، طباطبایی، عباسیان، محوطه باستانی سیلک و بازدید از موزه ملی کاشان با همکاری انجمن صنفی راهنمایان گردشگری انجام می شود.

گفتنی است: کارگاه توجیهی زبان بدن و ارتباط موثر برای فعالان گردشگری در شهرستان با مدیریت حوزه شهرداری کاشان و خانه عمران با هدف تببین عناوین آداب معاشرت،تکنیک های مذاکره و بازاریابی و ارتباطات غیرکلامی در گردشگری در تاریخ دهم مهر برگزار می شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار