به منظور آشنایی والدین دانش آموزان از خدمات سرویس مدارس بروشوری با عنوان "سرویس مدرسه من" در مدارس اصفهان توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از بزرگترین دغدغه های والدین با آغاز سال تحصیلی جدید امنیت در رفت وآمد فرزندانشان است گفت: با توجه به اینکه والدین دانش اموزان استفاده از سرویس مدرسه را روشی مناسب برای جا به جایی فرزندانشان از مدرسه به خانه انتخاب می کنند بروشوری تولید کرده ایم تا در خصوص نحوه استفاده از سرویس مدرسه فرهنگ سازی کنیم.

سعید امامی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات بهداشتی و نظافت داخل سرویس

، خودداری از برخورد مستقیم با راننده، ارائه گزارش به مسئول شرکت یا مدرسه در مورد نحوه عملکرد راننده و... را از جمله مواردی عنوان کرد که در بروشور، به والدین گوشزد شده است تا به فرزندانشان آموزش دهند.

وی ادامه داد آموزش هایی نیز در بروشور"سرویس مدرسه من" به رانندگان سرویس مدرسه همچون حضور به موقع در محل سوار شدن دانش آموزان و دقت در انتقال آنان به منزل و مدرسه در وقت معین، سوار و پیاده کردن دانش آموزان در نزدیکترین محل، ارتباط کلامی مودبانه با دانش آموزان و اولیا و... داده شده تا رانندگان سرویس مدارس رعایت کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره 34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.