استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از اقتدار دفاعی ایران اسلامی هراس دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی ، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: بیداری اسلامی ایجاد شده در کشورهای اسلامی به برکت الگوگیری جبهه مقاومت از ارزش‌های دفاع مقدس بوده است.

وی با اشاره به رژه غرور آفرین نیروهای مسلح ایران اسلامی در 31 شهریور امسال، افزود: ایران اسلامی در حفظ امنیت کشورهای منطقه تاثیرگذار شده است.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه نقش مازندران در عملیات‌های متعدد دفاع مقدس باید برای آیندگان تبیین شود، گفت : دستاوردهای دفاع مقدس نباید دستاویز اهداف و مطامع شخصی یا گروهی افراد خاصی در جامعه شود.

حجت الاسلام محمد قاسمی افزود: امیدواریم بتوانیم با تاسی از منش دفاع مقدس بزودی داعشیان و استکبار را از منطقه بیرون برانیم.

وی با بیان اینکه سرلشکر سلیمانی نمادی از مقاومت و پایمردی در مقابل استکبار جهانی است، گفت: اکنون پیام دفاع مقدس از کشورهای عربی به اروپایی و آسیایی نشر یافته است.

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر برخورد جدی دولت با پدیده گرانی، افزود: مناسب نیست در جامعه اسلامی ایران، جوانان آن برای کسب اشتغال و بیکاری نگران باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.