امام جمعه موقت کرمان گفت:گروه منافقان پرونده سیاهی دارند که یکی از آنها جاسوسی برای صدام در هشت سال دفاع مقدس است که منافقان اطلاعات نظامی ایران را در اختیار رژیم بعث قرار می‌دادند

حکم  امثال منافقان درهیچ جای دنیا کمتر از مرگ نیستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام محمد صباحی ظهر امروز در خطبه‌های نماز این هفته کرمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس از مهمترین مباحث تاریخ ایران است و باید برای همیشه از آن تجلیل شود.

وی با اشاره به اتحاد جهانی که در جنگ تحمیلی علیه ایران وجود داشت، بیان داشت: تمام قدرت‌های بزرگ دنیا در جنگ تحمیلی، صدام را حمایت می‌کردند و انواع سلاح‌های جنگی را در اختیار آنها می‌گذاشتند.

صباحی افزود: دلارهای نفتی برای دفاع از رژیم صدام به کشور عراق سرازیر می‌شد تا علیه جمهوری اسلامی ایران و نظام اسلامی به کار گرفته شود.

خطیب جمعه کرمان، منافقان را ستون پنجم جنگ تحمیلی دانست که با صدام همکاری داشتند .

صباحی مقدم گفت: در هر کشوری از دنیا که مهد آزادی و دموکراتی باشد، اگر گروهی مانند منافقان چنین جنایاتی را انجام دهند، حکمی کمتر از مرگ نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: گروه منافقان علیه رزمندگان و ملت خود جاسوسی کردند و اکنون در هیچ جای دنیا به آنها پناه نمی‌دهند.

امام جمعه موقت کرمان اظهار کرد: منافقان نمونه انسان‌های خودفروخته و غرب‌زده هستند که از آنها استفاده شده و اکنون هیچ جایگاهی ندارند.

صباحی با بیان اینکه ایران اسلامی را مومنان نگه می‌دارند، بیان داشت: عالی‌ترین خدمت در هشت سال دفاع مقدس، تشویقی بود که زنان ما برای حضور فرزندان و همسرانشان در دفاع از میهن اسلامی داشتند.

وی برگزاری یادواره‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را یادآور شد و با گرامیداشت یاد شهیدان فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا گفت: یاد دفاع مقدس باید برای همیشه تاریخ زنده نگه داشته شود.

خطیب جمعه کرمان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به خطبه‌ای از نهج‌البلاغه عنوان کرد: حضرت علی (ع) در سخنان خود بر مسئله دعا کردن تاکید و تشویق بسیار دارند.

صباحی افزود: شفا و درمان در دعا گذاشته شده و روح و جان عبادت است و حضرت علی (ع) در خطبه نهج‌البلاغه فرموده‌اند که خداوند دعا کردن بنده‌اش را دوست دارد و هیچ حجاب و مانعی میان خود و بنده در دعا کردن قرار نداده است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار