سرهنگ اسماعیل خداشناس در مراسم صبحگاه مشترک گفت:امروز باجهاد کبیر مقام عظمای ولایت فضای تنفس و حیات یهود و نصارا تنگ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ اسماعیل خداشناس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین دژ در مراسم اجرای صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی که در محل اجرای صبحگاه ناحیه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جلیل القدر انقلاب ، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و آرزوی طول عمر با عزت و با کرامت برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک و تهنیت گفت.

وی با عنوان کردن این موضوع که دفاع مقدس یادگاری از سلحشوری ها و رشادتهای دلاورمردانی است که با رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اهداف شوم کفار را نقش بر آب کرد افزود:امام خمینی (ره) با اتکال به قدرت لایزال الهی توانستند نقشه پلید غرب در براندازی انقلاب و اسلام را از نطفه خفه ساخته و با الهام گرفتن از کلام وحی راه جهاد و دستیابی به سعادت و پیروزی را به ما نشان دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ ادامه داد: امروز نیز با جهاد کبیر مقام عظمای ولایت فضای تنفس و حیات یهود و نصارا تنگ شده است وبا رهبری ایشان اسلام با پیام های آزادی ، کرامت ، ایستادگی ، مقاومت و پایداری به تدریج صحنه های فراموش شده تاریخ اسلام را روشن خواهد کرد.

سرهنگ خداشناس ابراز کرد: ما آزموده دفاع مقدس هستیم،استکبار آرزوهای خود را بر بادرفته می داند و پیروزی از آن مسلمین است.

انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.