ارومیه؛

تشکیل نخستین جلسه نظارت بر بازاریابی شبکه ای در مهاباد

نخستین جلسه کمیته نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای در شهرستان مهاباد تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، به منظور شفاف سازی و هماهنگی در خصوص نحوه نظارت بر فعالیت شرکتهای بازاریابی شبکه ای نخستین جلسه با حضور ادارات مربوطه در محل سالن جلسات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد برگزار شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در این جلسه، مطالبی را در مورد آیین نامه نظارت بر افراد صنفی در فضای مجازی، چارچوب و حدود و اختیارات آن و نیز اقدامات انجام گرفته این اداره در مورد چک لیست های تنظیمی و شناسایی واحدهای دارای مجوزرا مطالبی را ایراد کرد

صادق قادری تصریح کرد: در این باره براساس ماده 15 آیین نامه نحوه نظارت بر افراد صنفی در فضای مجازی، مصوب شدکه کمیته مذکور بصورت ماهانه تشکیل شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد اظهار داشت: دراین جلسه مقرر شد که با همکاری کلیه اعضا نسبت به شناسایی و فعالیت غیر قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای در سطح شهرستان اقدامات لازم انجام و از فعالیت آنها جلوگیری به عمل آید.

وی افزود: علاوه بر آن مقرر شدکه از شرکت های دارای مجوز تاسیس شعبه در سطح شهرستان بصورت مستمر بازدید و چک لیست های نظارتی برای آنها تنظیم شده و در صورت تخلف موارد گزارش شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.