رییس اداره مراسم و مناسبت‌های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از اکران ۱۴ فیلم با موضوع دفاع مقدس در فرهنگسراهای مشهد خبر داد.

اکران ۱۴ فیلم دفاع مقدس در فرهنگسراهای مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مهدی جوادپور گفت: ۱۱ فرهنگسرا در سطح مشهد این ۱۴ فیلم را به صورت رایگان به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: مردم همه روزه از ۴ تا 6 عصر و ۷ تا ۹ شب می‌توانند یکی از این فیلم‌ها را در ۱۱ فرهنگسرای مشهد ببینند.

رییس اداره مراسم و مناسبت‌های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد ادامه داد: نمایش این فیلم‌ها از ۳۱ شهریور آغاز و تا ۶ مهرماه ادامه خواهد داشت.

جوادپور با بیان اینکه در هر سانس ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ نفر می‌توانند در ۱۱ فرهنگسرا این فیلم‌ها را ببینند، عنوان کرد: در پایان هر سانس با توجه به موضوع فیلم یک سوال برای مخاطبان مطرح می شود که می‌توانند به این سوال پاسخ و به قید قرعه جوایزی دریافت کنند.

وی با اشاره به دلایل انجام این برنامه بیان کرد: هدف از این برنامه گرامیداشت حماسه دفاع مقدس بود تا با اکران این فیلم‌ها یاد و خاطره سالهای دفاع را زنده کنیم.

جواد پور درخصوص نحوه انتخاب فیلم‌ها گفت: با بررسی و اخذ نظر کارشناسان بهترین فیلم‌های دفاع مقدس را برای این هفت روز انتخاب کردیم.

گفتنی است فیلمهای چ، لیلی با من است، افق، اخراجی‌های یک، شور شیرین، کانی مانگا، دیده بان، بلمی به سوی ساحل، حمله به اچ ۳، ضد گلوله، شیار ۱۴۳، از کرخه تا راین و... از جمله فیلم‌های انتخاب شده برای اکران در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام// آ.ج


برچسب ها: اکران ، فیلم ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.