معاون قضایی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: هدف اصلی دشمن در جنگ نرم، جوانان و خانواده‌ها هستند که از طریق تغییر سبک زندگی عمل می‌کنند و می‌خواهند آموزه‌های دینی را تحت‌الشعاع قرار دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.، محمدرضا طاهری ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی برای اقشار مختلف مردم ایران مخصوصا جوانان و نوجوانان است تا ضمن بازخوانی مقطع پر افتخار و حساس تاریخ جنگ تحمیلی هشت ساله، از مکتب شهیدان برومند، جانبازان و رزمندگان درس‌های الهام بخشی برای آینده کشور بیاموزند.

وی با بیان اینکه خانواده در جامعه اسلامی اهمیت و ارزش قابل توجهی دارد، گفت: هدف اصلی دشمن در جنگ نرم که امروز در دستور کار آنها قرار دارد، جوانان و خانواده‌ها هستند که از طریق تغییر سبک زندگی عمل می‌کنند و می‌خواهند آموزه‌های دینی را تحت‌الشعاع قرار دهد.

طاهری با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیازمند دفاعی مطهر است، گفت: دشمن پس از آسیب‌شناسی شکست خود در زمان دوران دفاع مقدس، به این نتیجه رسید که اعتقاد راسخ رزمندگان به مباحث دینی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی کشور منجر به پیروزی ایران در مقابل آن همه نیرو و تجهیزات نظامی شد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: آمار ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی نشان می‌دهد که دشمن با برنامه وارد شده و بنیان خانواده را نشانه گرفته است.

وی افزود: حجم زیادی از پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی را پرونده‌های مربوط به طلاق و اختلافات خانوادگی تشکیل می‌دهند و این نشان می‌دهد که دشمن برای از بین بردن بنیان خانواده تمام تلاش خود را به کار گرفته و در واقع خانواده در راس هجوم تهاجمات قرار دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار