در دومین روز از هفته دفاع مقدس مرتضی طلایی به زیارت مزار شهدای 8 سال دفاع مقدس رفت و با تعدادی از خانواده های شهدا دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛همزمان با فرارسیدن  هفته دفاع مقدس برنامه های زیادی در سرتا سر کشور در حال برگزاری است.

در همین راستا  مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران در دومین روز از هفته دفاع مقدس به بهشت زهرا رفت و ضمن حضور در مراسم عطر افشانی قبور مطهر شهدا از طرح مناسب سازی دسترسی به قبور شهدا بازدید کرد.

طلایی در اینستاگرامش نوشت:

"در دومین روز از هفته دفاع مقدس و مصادف با اول مهر 1395، پس از حضور در مراسم عطرافشانی قبور مطهر شهدا در معیت تعدادی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بر سر قبور شهدا حاضر شدیم. 
بازدید از طرح مناسب سازی دسترسی به قبور شهدا قسمتی از برنامه بود که الحق و الانصاف علی رغم برخی بی مهری ها کاری بزرگ است که مورد تایید بسیاری از  خانواده شهدا هم بود. 
حضور در یادمان شهدای 72 تن، مزار شهیدان والامقام چمران،  صیادشیرازی،  همت، کاظمی، همدانی،  ابوالفتحی و دیگر یادگاران قسمت بعدی حضور در بهشت زهرا (س) بود.
در میانه حضور بر سر مزار شهدا سری هم به ایستگاه های صلواتی زدیم که به مردم خدمات ارائه می کردند. حضور در کانکس هایی که برای راحتی حضور برخی مادران شهدا در نظر گرفته شده بود و گپ و گفت با این اسطوره های صبر، قسمت شیرین بازدید بود.
ان شالله در جلسه شورای شهر مواردی درخصوص بحث تامین امنیت  بهشت_زهرا (س) و مزار شهدا و مناسب سازی دسترسی به قبور شهدا مطرح خواهم کرد.
در پایان هم با حضور در قطعه شهدای رسانه و شهدای گمنام مدافع حرم، قطعه اي بهشت خداوند بر روی زمین را ترک کردم . ان شالله همه ما راه ، روش و منش شهدای عظیم الشان را نصب العین خود قرار دهیم."




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار